Nowa Alafa Romeo Tonale jest gotowa do działania: przetestuj ją i daj się oczarować nowej globalnej kampanii „Live Unpredictably”. Ruszają drzwi otwarte i prezentacja nowego SUV’a Alfa Romeo w Polsce.
Od soboty 11 czerwca 2022, u wszystkich dealerów Alfy Romeo można będzie poznać i przetestować Alfę Romeo Tonale. Tonale to pierwszy zelektryfikowany C-SUV marki Alfa Romeo, który został zaprojektowany, aby zapewnić dynamiczną jazdę i charakterystyczną dla Alfy Romeo zwinność, oferując jednocześnie autentyczne wrażenia z hybrydowej jazdy. Najnowocześniejsze technologie i oprogramowanie sprawiają, że jest to najlepiej skomunikowana Alfa Romeo w historii, z całkowicie nowym systemem informacyjno-rozrywkowym, który został zaprojektowany tak, aby zapewnić aktualizacje „Over The Air” i integrację z Amazon Alexa.
Dni otwarte Alfa Romeo Tonale
W czasie Dni Otwartych 11-18 czerwca, u wszystkich dealerów Alfy Romeo, klienci będą mogli wreszcie poznać Tonale, pierwszy zelektryfikowany C-SUV Alfy Romeo i model, który jest wyrazem metamorfozy marki.
Jazdy testowe pozwolą klientom docenić możliwości drogowe nowego modelu: dynamikę jazdę i charakterystyczną dla Alfy Romeo zwinność. Elektryfikacja została dokonana z uwzględnieniem DNA marki, aby zapewnić autentyczne wrażenia z hybrydowej jazdy.
W związku z wprowadzeniem na rynek Alfy Romeo Tonale, ruszyła globalna kampania reklamowa zatytułowana „Algorytm”. W czasach, w których algorytmy rządzą naszym codziennym życiem, istnieją emocje, których nie da się kontrolować.
ALFA ROMEO TONALE – Początek nowej ery Alfy Romeo.
Tonale można już teraz zamawiać w konfiguracji hybrydowej z 4-cylindrowym silnikiem o pojemności 1,5 litra i mocy 130 KM w wersji Super i Sprint . Silnik 160 KM jest dostępny w wersjach Ti i Veloce. Dla obu poziomów mocy, silnik jest zestawiony z nową 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów podwójnym sprzęgłem z wbudowanym 48 – woltowym silnikiem elektrycznym „P2” o mocy 15 kW i momencie obrotowym 55 Nm (135 Nm dzięki przełożeniu 2,5:1). Silnik elektryczny może napędzać koła nawet wtedy, gdy silnik spalinowy jest wyłączony.
Te same silniki można również zamówić w premierowej wersji „Edizione Speciale”: wersji przeznaczonej dla pierwszych klientów, niezwykle bogato wyposażonej w najnowsze technologie i systemy łączności, charakteryzującej się typowym dla Alfy Romeo sportowym charakterem.
Alfa Romeo Tonale oferuje niezwykle bogate wyposażenie, które jest w stanie zaspokoić najbardziej wymagających klientów.
“Live Unpredictably” – nowa, globalna kampania reklamowa Tonale
Emocje zawsze były w centrum uwagi marki Alfa Romeo, a stworzona przez Havas Milan globalna kampania reklamowa Tonale jest tego doskonałym przykładem.
Koncepcja kreatywna opiera się na tym, że nowa Tonale Hybrid jest najbardziej połączoną Alfą Romeo w historii: w świecie, w którym technologia oparta na zaawansowanych algorytmach zna i kieruje naszymi wyborami, czyniąc je przewidywalnymi, nowa Alfa Romeo Tonale pokazuje, że to właśnie emocje nadal mogą nami kierować.
W spocie reklamowym codzienną rutynę przerywa głos algorytmu, którego zadaniem jest przewidywanie, sugerowanie i kierowanie wszystkimi naszymi wyborami. A jednak dzieje się coś nieprzewidywalnego: Alfa Romeo Tonale przerywa ten ustalony schemat. Algorytm wcale nie zna nas tak dobrze, aby móc interpretować nasze emocje: technologia zamienia się w pasję, a dzięki naszym własnym wyborom życie nadal jest fantastycznie nieprzewidywalne: Hasło kampanii brzmi właśnie: „Live Unpredictably”.
Spot promujący Alfę Romeo Tonale
Spot promujący Alfę Romeo Tonale to kolejny krok na drodze nowej strategii przyjętej przez markę, charakteryzującej się nowym podejściem do komunikacji, jeśli chodzi o storytelling , obraz i ton głosu, które wyróżniają się i są natychmiast rozpoznawalne.
Wybrany utwór będący hołdem dla włoskiej kultury, jednej z kluczowych wartości marki jest również charakterystycznym elementem tej podróży. Ścieżka dźwiękowa to fascynująca współczesna aranżacja jednej z najpiękniejszych włoskich piosenek, „Amandoti”, stworzona specjalnie dla marki.
Źródło: Publikacja sponsorowana