Nowa kolekcja odzieży dla dzieci marki Reima wspiera działania WWF

Reima, fińska marka odzieży dla dzieci wierzy, że aktywne dzieciństwo pomaga najmłodszym lepiej przygotować się do życia na planecie, która jest naszym domem i którą musimy chronić. Już 15 lipca marka zaprezentuje kolekcję będącą owocem współpracy z WWF i przeznaczy część dochodu z jej sprzedaży na rzecz ochrony przyrody.

Pochodząca z Finlandii marka Reima działa od 1944 roku i jest obecnie jednym ze światowych liderów na rynku zaawansowanej odzieży dla dzieci dostosowanej do każdych warunków klimatycznych. Produkty marki odzwierciedlają skandynawski sposób wychowania, umożliwiający najmłodszym aktywny rozwój i poznawanie otaczającego ich świata. Właśnie dlatego Reima stawia na wysokiej jakości odzież dla dzieci w każdym wieku, dopracowaną w najdrobniejszych szczegółach.

Nowa kolekcja odzieży dla dzieci marki Reima wspiera działania WWF

Za każdy produkt z linii Reima x WWF zakupiony w okresie od 15 lipca do 31 grudnia 2022 r. Reima przekaże 2 euro na rzecz światowych działań WWF w zakresie ochrony środowiska. Całkowita kwota wsparcia – minimum 100 000 euro – zostanie opublikowana na stronie www.reima.com/wwf po zakończeniu kampanii.

Reima troszczy się o dzieci i ich przyszłość. Ochrona cennych zasobów naszej planety dla przyszłych pokoleń jest jednym z priorytetów marki, dlatego zdecydowała się ona na nawiązanie takiej współpracy.

Bardzo cieszymy się, że możemy współpracować z WWF i podzielić się tą radosną, zrównoważoną kolekcją, której głównym bohaterem jest ryś! Kolekcja Reima x WWF to konkretne działanie pokazujące, jak bardzo my, Finowie, kochamy nasze lasy i jak ważna jest ochrona dzikiej przyrody i bioróżnorodności, pozwalając naszym dzieciom i młodzieży na swobodną zabawę na całym świecie – teraz, i w przyszłości” – Johanna Sarviharju, Chief Experience Officer marki Reima

Misją WWF jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego i budowanie przyszłości, w której ludzie żyją w harmonii z naturą. Robimy to, co robimy, zarówno dla obecnych, jak i przyszłych pokoleń. Z tego powodu jesteśmy niezmiernie podekscytowani pierwszą współpracą z marką Reima, która spełnia wysokie standardy trwałości produktów i ochrony środowiska, do tego ma na celu wzbudzenie w dzieciach miłości do przebywania na łonie natury, a przy tym pomaga zbierać fundusze na działalność WWF w zakresie ochrony przyrody” – David Bloch, Corporate Partnership Director w WWF International

Reima - Ekologiczny design z fińskim rysiem w roli głównej

Ekologiczny design z fińskim rysiem w roli głównej

Inspiracją dla kolekcji Reima x WWF jest ryś, jedyny dziki kot żyjący w Finlandii: ciche, tajemnicze stworzenie, które unika kontaktu z ludźmi. To intrygujące zwierzę zainspirowało projektantów firmy Reima do stworzenia eleganckiej, klasycznej kolekcji dziecięcej, która z pewnością przetrwa próbę czasu.

Wszyscy Finowie wiedzą, że w naszych lasach żyją rysie, ale są one tak płochliwe, że większość z nas nigdy nie będzie miała okazji zobaczyć ich w naturze. W modzie od dawna popularny jest wzór w panterkę, więc pomyśleliśmy, że odświeżającą odmianą będzie wprowadzenie naszych własnych cętek, wzorowanych na pięknym futrze rysia. Jest to podstawa kolekcji Reima x WWF, w ramach której zbierane są fundusze na ochronę środowiska naturalnego” – wyjaśnia Sari Perttunen, Dyrektor Kreatywna marki Reima.

Ponowne wykorzystanie ubrań to zdecydowanie najprostszy sposób na zmniejszenie ich wpływu na środowisko, a jak wiemy – dzieci dość szybko z nich wyrastają. Dlatego właśnie odzież marki Reima jest zawsze wykonana z myślą o trwałości i wysokiej jakości. Ponieważ zarówno wzory, jak i paleta kolorów w kolekcji Reima x WWF są ponadczasowe, ubrania te mogą być noszone przez kilkoro dzieci, znacznie dłużej, niż tylko przez pierwszy sezon od zakupu.

Nowa kolekcja odzieży dla dzieci marki Reima wspiera działania WWF

Mieszaj i łącz

Kolekcja Reima x WWF składa się z dziewięciu podstawowych elementów: lekkiej pikowanej kurtki z odpinanymi rękawami, ubrań z bawełnianego dżerseju i wygodnych trampek. Wszystkie zostały zaprojektowane tak, aby do siebie pasowały i w dobrym stylu towarzyszyły dzieciom od lata, aż do jesieni, kiedy znów nastanie moment powrotu do nauki w szkole.

Poza uroczym niemowlęcym kombinezonem dostępnym w rozmiarach 92-116cm, wszystkie produkty dostępne są w rozmiarach 98/104 – 158/164, odpowiadających przeciętnej rozmiarówce dzieci w wieku od 3 do 14 lat.

Reima - Materiały o mniejszym wpływie na środowisko

Materiały o mniejszym wpływie na środowisko

Najnowsze badania wykazują, że wpływ przemysłu tekstylnego na naszą planetę jest związany głównie z produkcją materiałów włókienniczych. Projektanci marki Reima przy wybieraniu materiałów zawsze mają na uwadze czynniki środowiskowe.

Do produkcji kurtki wybrali poliester pochodzący w 100% z recyklingu, który ma znacznie mniejszy ślad węglowy, niż materiał pierwotny. Główne tkaniny i izolacja również pochodzą w 100% z recyklingu i posiadają certyfikat Bluesign®. Tak jak w przypadku wielu innych produktów marki, powierzchnia głównej tkaniny jest wykończona tak, by była hydrofobowa i nie zawiera środków fluorowęglowych*. Oczywistym wyborem była bawełna organiczna, ponieważ do jej produkcji nie używa się szkodliwych pestycydów ani herbicydów.

W cholewkach trampek zastosowano wytrzymałe konopie, a w przyczepnych podeszwach Vibram wykorzystano co najmniej 30% gumy pochodzącej z recyklingu.

Współpraca z fotografem przyrody Konstą Punkka

Główne zdjęcie kampanii promującej kolekcję Reima x WWF zostało wykonane przez Konstę Punkka, fińskiego fotografa przyrody, który zdobył rzeszę fanów dzięki swoim zdjęciom publikowanym w mediach społecznościowych. Podczas jej trwania wielbiciele fotografii będą mogli skorzystać z porad Konsty dotyczących fotografowania zwierząt i przyrody.

Ciekawostka: W chwili pisania tej informacji prasowej, pomimo wielu lat starań, Konsta wciąż nie zdołał wykonać portretu rysia! Zatem ten piękny kot nadal go fascynuje, tak samo jak zafascynował i zainspirował projektantów marki Reima.

Reima to wiodąca na świecie marka odzieży sportowej dla dzieci. Założona w Finlandii w 1944 roku firma zatrudnia ponad 400 osób. W 2021 r. obroty firmy wyniosły 147 mln euro. Produkty Reima są dostępne w ponad 50 krajach. Misją marki jest przygotowanie następnych pokoleń szczęśliwych, aktywnych dzieci, na nadchodzący świat. Nasze zasady projektowania to innowacyjność, funkcjonalność, zrównoważony rozwój, bezpieczeństwo i świeży fiński design. Odzież została zatwierdzona przez najtrudniejszych testerów świata: dzieci.

Więcej na temat tej specjalnej kolekcji można przeczytać tu: www.reima.com/wwf

Źródło: Publikacja sponsorowana

Podeślij produkt lub artykuł do przyjaciela: